donderdag 23 juni 2011

Quest Psychologie: Serious Gaming, maar ook Nee zeggen

Ha die Judith,

Dit zal toch wel een van onze laatste blogs zijn op ictozuydplein.blogspot.com. Aangezien dat ZuydPLEIN op gaat in een ander organisatieonderdeel denk ik dat wij ook op zoek gaan naar een ander BLOG. Maar zover is het nog niet! En we maken dit schooljaar hier af!

Ik heb me van het weekend de Quest Psychologie gekocht. In eerste instantie omdat die over leren ging.


Maar uiteindelijk sloeg ik hem halverwege open en kwam ik bij een artikel uit over Serious Gaming. Erg leuk om wederom een bevestiging te hebben van dat dit een groeiend domein is. Leuk artikel!

Dan blader je verder en dan kom je direct een tweede (bij mij) passend artikel tegen dat gaat over het Nee-zeggen. Ook zeer interessant. Vooral omdat het eigenlijk zaken zijn die je weet maar niet doet.

Ik ga in ieder geval niet Nee zeggen tegen Serious Gaming. Daarvoor is het onderwerp te leuk! Oeps daar ga ik weer!

Groeten Marcel

Geen opmerkingen: