donderdag 23 juni 2011

Hellup! Waar is mijn blogritme?

Halloooo!

We waren zo goed bezig met bloggen, zo beetje om de dag, maar het ritme is helemaal zoek. Ik mis het ook echt. Het is voor mij altijd een moment van reflectie. Genoeg ideeën, verschillende in concept klaar. Aan het uitwerken kom ik maar niet.
Nee, ik zeg niet dat ik het druk heb. Iedereen heeft het druk. Het lijkt wel een nieuwe aandoening :S. Ik niet hoor, ik ben lekker bezig :D
Moet gewoon betere keuzes maken. Doen en laten! Het terugkerend thema! Niet alleen maar brandjes blussen, zoals Arjan Zuidhof het (terecht) noemt. Nee juist zelf vuurtjes stoken :D Dat Vuur&Vlam-gevoel weer aanwakkeren!

Ja, na de zomervakantie starten we met een nieuw blog. Want ZuydPLEIN als organisatieonderdeel houdt op te bestaan. Helaas. Morgen ons laatste teamuitje. Naar de Efteling! Want de Efteling was de inspiratiebron bij totstandkoming van ZuydPLEIN.

Het wordt (ondanks de voorspelde regen) vast een mooie dag!
Dans je morgen met me mee bij de Indische Waterlelies?


Tot morgen in de bus.
Judith

Geen opmerkingen: