zondag 20 juni 2010

It is a beautiful day (18-6-2010)

Grijns...

En dan heb je van die dagen dat alles bij elkaar komt. In positieve zin dan! Daarom ook eerst het gebruikelijke youtube filmpje (zodat je tijdens het lezen in de sfeer zit van de dag)



Jubileum


Judith, ik hoop dat je het een leuk feestje hebt gevonden. Een 25 jarig jubileum is niet zomaar iets. Het was erg leuk om je daar in je verdiende middelpunt te zien zitten. Ik hoop dat we nog lang kunnen samenwerken! En ik hoop ook dat jullie nog lang gevierd hebben. Want zoiets blijft natuurlijk bijzonder! In die 25 jaar heb je veel vrienden gemaakt onder je collega's... En het mooie was dat je ze beetje bij beetje ook ICT minded begint te krijgen. Sommige wat sneller dan anderen, maar toch. Leuk om te zien dat ICT toch onderdeel wordt van hoe je leeft, net zoals water. licht en lucht.

Maar het was niet alleen door jouw jubileum een mooie dag!

Bruiloft

Ik had de enorme eer om niet alleen getuige te zijn, maar zelfs volstrekker te zijn van een van de mooiste momenten uit twee levens. Klinkt zwaar dit, maar het is eigenlijk wel zo. Guido en Larissa trouwden en ik mocht als Buitengewoon Ambtenaar van de Burgelijke Stand (B.A.B.S.) dat huwelijk voltrekken in Kasteeltje Aerwinkel te Posterholt. Heerlijk! Eerlijk...! Het was echt heerlijk!

En nog steeds was dat niet alles (ja ik kom nu tot het echte ICTO deel ;) )

ZuydRobotics

Geweldig! Fantastisch! Ik heb er geen woorden voor... De ZuydRobotics finale voor middelbare scholen. Ik denk dat het inmiddels 2 jaar geleden is dat het idee is ontstaan en nu heeft het plaatsgevonden. En wat hebben ze het goed gedaan. Ik ben trots op iedereen die meegeholpen heeft! In het bijzonder Rianne, Luuk en Max die het meeste werk voor hun rekening hebben genomen. Wil je een indruk krijgen van waar ik het over heb... Kijk en luister naar deze L1 reportages

Erg gaaf om de techniek docenten van de middelbare scholen, de leerlingen van de drie middelbare scholen en ook onze studenten zo enthousiast te zien.

Heerlijk! Een echte Mooie dag!

Oh ja... En met U2(be) kun je ook lachen!



Groeten Marcel

1 opmerking:

Pascal zei

Wist je trouwens, Marcel, dat de zoon van onze ZuydPLEIN collega Lilian van de Burgt met zijn team zilver heeft gehaald bij ZuydRobotics. Mooie gefilmde rapportage op de Stella Maris site: http://www.stellamariscollege.nl of op YouTube
http://www.youtube.com/watch?v=BV0yctC1mCU

(Pascal)