zondag 6 juni 2010

Oranje / Groen

"groen is 't gras, groen is 't gras, onder mijne voeten" ♬♬
Is het allemaal gelukt met je graszoden, Marcel? En heb je ook nog genoten van het zonnetje dit weekend? ;)
Morgen werk aan de winkel voor je andere baan ;) Heb je koffer al gepakt voor Fryslan? Veel netwerkplezier op het VNG-congres :)
Heb jij trouwens woensdag nog een taak te vervullen tijdens de Tweede Kamerverkiezingen?
In een van je blogpost had je het nog over verkiezingsprogramma's & onderwijs. Heb je ze gelezen? Ik niet hoor :) daar zijn stemwijzers voor. Je hebt er zelfs een om te bepalen welke politieke partij het meest investeert in de Nederlandse kenniseconomie. Doe de test van de Stichting Nederland Kennisland (via Information Professional). Het verbaast me niets dat Groen Links en D'66 de boventoon voeren. Ook zijn dit de partijen die groen kleuren in de digitale vrijheidswijzer.
Op de site Webwereld vind je de ICT-stemwijzers, o.a. over auteursrechten. Een onderwerp dat in deze verkiezingen een prominente rol heeft gekregen. Vrijdag heb ik nog 'even' een notitie gemaakt voor het CvB over auteursrechten, het is toch bijna niet meer uit te leggen. Alleen daarom zou je al op Groen Links of D'66 stemmen.
Ik ben benieuwd hoe het land uiteindelijk kleurt na 9 juni. D'66-groen, GL-groen of toch een eindspurt van het CDA-groen? Of  wordt het toch VVD-oranje?

Vanaf 11 juni zullen de kleuren groen en oranje 4 weken lang niet van het beeldscherm af te branden zijn.
Mijn straat begint als langszaam WK-oranje te kleuren. Heb jij je voetbalpool al ingevuld? Mijn finale wordt Nederland -Argentinië, met Nederland als winnaar. Of dat nu nog lukt met  met de blessure van Robben. Maar ik blijf positief!

Afgelopen week veel tijd aan bloggen besteed!
Ons intern blog ICTOPLEIN heeft het licht gezien. Nog te weinig web2.0 naar mijn zin, maar daar heb ik volgende week een afspraak met Suze over.
En voor de web 2.0 cursus heb ik een eigen blog aangemaakt.

Hoe gaat het met je game-netwerk en je robotjes? Donderdag 1 juli organiseert IHOL i.p.v. het jaarlijks symposium een excursie naar DOK. Je weet wel van UGame ULearn. Er is daar veel aandacht voor gaming. Ga je mee?
Jammer dat het zo ongelukkig gepland is want de dag erna is de jaarafsluiting van ZuydPLEIN bij Beeld & Geluid. Daar wil ik ook zo lang naar toe.
Dus 2 leuke busreisjes in het vooruitzicht. :D

Tot ziens na de verkiezingen.
Groen, oranje, rood, paars... welke kleur het ook wordt ....


groetjes,
Judith

Geen opmerkingen: