woensdag 30 juni 2010

Mafikizolo, een lekker zomerdeuntje

Ha Marcelo

*big smile* Ik sta bovenaan in de voetbalpool :D. Hihi.
Ik heb natuurlijk wel een hele goede hulplijn gehad :) Benieuwd hoe de puntentelling nu tot stand is gekomen.
Vind je dat deuntje van Studio Sportzomer ook zo'n lekker, swingend nummer? Geen idee waar het over gaat, maar ik word er elke keer weer vrolijk van. Dus dit is mijn YouTube moment van de week, Mafikizolo



Vanavond weer eens een avond zonder voetbal. Misschien ga ik weer eens naar Lake House kijken. :)
Benieuwd hoe we vrijdag de wedstrijd van het Nederlands elftal zullen zien. Heeft Jack nog wat kunnen regelen voor in de bus? Ik vind radio ook prima, hoef het niet te zien, word ik zo nerveus van.
Het zal in ieder geval een verhitte dag worden met de voorspelde 34 graden (onze bus heeft hopelijk airco?), ons uitstapje naar Beeld en Geluid.
Morgen ga ik met IHOL naar DOK Delft. Ook daar heb ik zin in. Las vandaag touwens op twitter dat het nog niet duidelijk is dat Ugame Ulearn volgend jaar wordt georganiseerd, zou toch jammer zijn.
Ik kreeg vandaag via Rienke een uitnodiging voor Yammer. Jij ook, dus ff je account activeren! Laten we daar een succes van maken! Een jaar geleden heeft student Tim Bruls (inmiddels afgestudeerd?) het hszuyd-account aangemaakt. Grappig. Maar verder is er weinig mee gedaan. Ik ben na een half uurtje rondklikken al top-Yammeraar :) Natuurlijk heb ik mijn twitteraccount gekoppeld. Via #yam worden mijn tweets ook daar geplaatst. Ik heb Remmelt Vetkamp ook een invite gestuurd ;) en Jos Maas natuurlijk! Hij heeft goedkeuring om de minor The Web and beyond te starten. Hij wilde jou nog ff spreken hierover. :)
Deze week stond in het teken van schrijven . Naast vele vele mails :(, ook enkele blogberichten 1 voor m'n jujuutjesblog en 1 gepost in het intern blog. Heb er nog enkele in concept staan. Er verschijnen zoveel interessante berichten die ik wil delen. Daarnaast is de nieuwsbrief e-Learning in concept klaar. Die wordt morgen verstuurd.
Een berichtje op ons blog kon natuurlijk niet ontbreken.
Je bent weet een beetje bij, hoeven we daar overmorgen niet meer over te praten ;)

Tot vrijdag (je hebt je toch wel aangemeld?)
Jujuutje

2 opmerkingen:

Ria zei

Dag Jujuutje en Marcel,
Mooie frisse nieuwe uitstraling van jullie blog :P.
Je invitatie voor Yammer Judith heb ik inmiddels geaccepteerd en even hierbinnen rond gekeken. Mijn eerste reactie is: hm... heb ik al op LinkedIn allemaal staan, ben een beetje terughoudend hierover... (ik kan toch ook niet in iedere kopgroep demareren om het maar bij voetbaltermen te houden). Ik ben benieuwd naar je ervaring van vrijdag bij Beeld en Geluid, lijkt mij een interessante bijeenkomst :P.
Ik lees nog geen vakantiegroeten dus ik neem aan dat er voordien nog wel een blog komt ;).
-Jos

Judith zei

Ha Jos, bedankt voor je reactie. Nee de eerste 2 weken nog zeker geen vakantie, er komt nog een upgrade van Bb aan, weet je wel ;)
Over Yammer en Twitter volgt tzt nog wel een blogpost. Ik geef het wel een kans, maar ik doe dan ook minder met LinkedIn dan jij. :)
groetjes,
Judith