vrijdag 17 december 2010

SLOW



Hallo blogmaatje,

Mijn laatste blogpost dit jaar.
Ik ga het een paar weken wat SLOW doen. Mijn hoofd wilt er nog niet aan, maar mijn lijf wel. 
Heerlijk een paar weken vakantie waarin niets (niet veel althans;)) moet en lekker luisteren naar Slow van Rumer. Ik heb dit nummer een paar weken geleden voor het eerst gehoord en ik word daar zo heerlijk slow van. Ik wil haar cd Seaons of my soul hebben. Ik twijfel of ik het zal aanschaffen via iTunes of toch maar een schijfje in de winkel ga kopen (ik denk het laatste). Ze wordt vergeleken met Karen Carpenter, The Carpenters, good old memories :). Ze heeft idd zo'n zelfde smooth voice.
Dus de komende weken wordt het tempo slow. Weer eens even mindful bezig zijn ;)
Heb eens even mijn blogpost van eind vorig jaar terug gelezen. Hetzelfde gevoel als toen overheerst. Doen we toch iets verkeerd? Met ons drukke maar vooral ook leuke leven.
Druk, ach ja dat heeft iedereen. Ik wil er niet over zeuren / klagen, dat doen we ons zelf aan. En veel leuke dingen doen, kan soms ook te veel worden, heb ik onlangs gehoord.
Ik merk wel dat ik het afgelopen jaar 'denk' in blogposts en tweets. Dat belast mijn hoofd wel zo nu en dan. Dan is het goed om een paar weken een time-out te nemen. Dus ga ik cocoonen met familie en vrienden, boeken!! lezen, uitgebreid koken, wafels bakken.
Weer eens met aandacht bezig zijn, ipv snel en vluchtig.
how to make a gif





Ik wens, ook namens jou toch? *grijns* al (?) onze lezers van ons blog fijne feestdagen. En om toch nog even in ICTO-stijl te blijven.... Gisteravond ontdekte ik een tool Picasion waarmee je een animatie kunt maken van.gif plaatjes. Vond het wel leuk om dit blogjaar in Disney-stijl af te sluiten.

Happy social media 2011!





Ik wens jou ook een slow holiday toe, alhoewel ... ik denk dat dat er bij jou niet in zit, gezien al het werk dat je ook nog buiten Hogeschool Zuyd verricht.
Tot volgend jaar, Marcel. Ik vond het weer een inspirerend en spannend jaar met jou.
Bedankt voor alle gezellige, bijzondere, collegiale, vriendschappelijke momenten.

1 opmerking:

Chris zei

Judith en Marcel,

Jullie ook een prettig en "slow" uiteinde en laad de accu maar weer eens goed op...!

Hopelijk kunnen we dan weer genieten van jullie leuke en interessante BLOGs...

Chris