dinsdag 9 maart 2010

ICTDelta

Ha Marcel,

Zoveel interessante congressen de komende weken: IPON, UGameULearn, BDUpdate, iTunesU-bijeenkomst, HBO-Congres Boeien en binden, E-reading event. Alleen de laatste 2 staan op mijn lijstje, van de andere hoop ik van collega's wat terug te horen. En ik volg de tweets natuurlijk.

Van onze I-stagiair Simone kregen we de aankondiging van ICTDelta. Ook reuze interessant, maar ja een mens kan niet alles.
In het recente nummer van het tijdschrift Intellectueel kapitaal las ik (vanmorgen eindelijk) het artikel "ICT-sector: kwetsbare innovatiemotor". Dit zal jou -als betrokkene bij de opleiding Informatica ;)- ook zeer interesseren. Ik weet dat je het druk hebt maar je moet dit echt even lezen! Heb nu toch wel een beetje spijt dat ik dit voorbij laat gaan, maar mijn agenda voor de 18e is inmiddels al weer gevuld met afspraken.
Ik was me nou aan het afvragen of ik deze link nu via de e-mail, Blackboard of ons nog te starten intern weblog ;) nu moest gaan delen. Want het is ook interessant voor onze Plein- en ICTOS-collega's. Maar zo in de wandelgangen hoor ik toch wel wat reacties op ons blog, dus misschien hebben we in de afgelopen maanden toch ook wel wat Zuydlezers aan ons verbonden. Dus gooi ik het maar weer de wijde wereld in! Das gemakkelijker :)

Veel leesplezier
Judith


Geen opmerkingen: