vrijdag 18 december 2009

Infobesitas

Haai Marcel,

Gisteren hoorde ik voor het eerst het woord Infobesitas via twitter (met dank aan @blogpartyned). Ik heb dat verwerkt in een weblogbericht van Zuydbibliotheek.
Ik lijd er echt aan hoor. Ik kan die leuke boeken niet laten liggen. Huh, this is your wake-up call, leer als een speer, handboek communities zitten inmiddels toch in mijn tas.
Ik wilde jou het boek Menskennis voor Managers tippen. Niet dat je dat al niet hebt, maar mijn schoonmoeder zegt altijd "zolang je vingers niet even lang zijn leer je altijd'. ;)
Het is mooi vormgegeven met pakkende one-liners.
Doel: 'omdat een plezierige en constructieve werksituatie belangrijk is voor welbevinden en geluk'. Daar streven we toch allemaal na. Als je het lezen wilt, speel ik wel een keer voor postbode :)
Maar nu niet. Ik ga naar huis. De kerstvakantie begint. Vanavond zal ik mijn kerstgedachten nog even online zetten en dan stop ik er mee en ga ik lezen!!!

Warme kerstgroet,
jujuutje

Geen opmerkingen: