zaterdag 12 december 2009

We zullen doorgaan ...

Heej Marcel,

Wat leuk, zo'n open blogbericht aan mij. Dit was dus een beetje je bedoeling van een duo-blog? Nou dan zal ik die bal maar oppakken.

Inderdaad... wat een week. Zuyd was nogal in het nieuws. Dat we de beste zijn, dat weten we nu wel. In de krant van vandaag feliciteerde Zuyd via een advertentie haar Toneelacademie met de 2 behaalde kwaliteitssterren. Gisteren op Infonet (toen ie t weer deed ;) las ik dat Zuyd ook nog het beste jaarverslag heeft gemaakt. En a.s. maandag borrelt mijn Hotelschool om dat ze de beste van het land zijn. Het kan niet op.
Ook in het nieuws was natuurlijk het afscheid van Marianne Dunnewijk, onze enig vrouwelijk cvb-lid. Ze is geridderd, heb je dat gehoord? Via Twitter vernam ik dat Theo Bovens (OUNL) haar ook een handje (én kusje?) is gaan geven. Ik ben toch niet geweest. Er moest weer gewerkt worden aan het Zwarte Bord :(
Vanmorgen stond Zuyd nog een keer in de krant. Dat de pabo's van Fontys en Zuyd samengingen dat wist je, hè. Maar nu geeft Fontys haar pabo aan Zuyd, onrust binnen Fontys. Dat snap ik wel. Zou Zuyd blij zijn met dit cadeautje? Is het dat wel?

Naast al het Blackboardwerk waren er ook nog de voorbereidingen van de Get Together op 4 januari. Dat zijn dan weer leuke dingen voor de mens. Zoals je inmiddels wel weet ga ik voor de Meet & Tweet. Een 'tweetmobiel' heb ik inmiddels geregeld. Donderdag werd ik nog geflipt (bleek later toch gewoon gefilmd ;) door Mariska. Ik durf het niet terug te kijken. Zo confronterend, brrr. Maar ZuydPLEIN heeft nu ook een twitteraccount en Get Together een twub. Zo kan ik iedereen gek maken *grijns*. Alleen die twitterfountain lukt me nog niet helemaal. Wil je me daar komende week nog even mee helpen?

Jouw blogbericht was nog wat in Sintsfeer. Rijmen kan jij als de beste. Hier bij mijn thuis liggen nog de laatste resten van onze surprises. Die ga ik zo maar eens opruimen, zodat de kerstboom een plekje kan krijgen. We beginnen dan al weer aan de laatste werkweek van het jaar.
Maandag beginnend met onze 1e ZuydPLEIN strategiedag in het Wienhoes van ons Mariska (even reclame voor haar maken, dat kan ze wel waarderen). Ben benieuwd. Neem je wel je wandelschoenen mee? We gaan nog een ommetje maken :) En lekker eten in het bakhoes! En dan dinsdagochtend gaan we weer verder met een kerstontbijt!
Hoe zo, op de lijn letten? Als je binnen Zuyd werkt lukt dat niet. Gewoon ademhalen, dat is de nieuwe afslankmethode. Dat is wel iets voor ons? Haha!

Mijn muziekkeuze in de kapel een jaar geleden was 'Zing, vecht, huil, bid, lach, werk en bewonder' van Ramses Shaffy. Dus om ook in Ramsessferen te blijven, ja 'we zullen doorgaan'! Zo is voor mij de bal na 1 jaar ZuydPLEIN rond!

Nog een fijn weekend.
CU maandag.

Judith

PS. Heb je mijn tweet over Koefnoen nog gezien? Star Wars, the struggle of the next generation over het Nieuwe Leren. Moet je bekijken joh! LOL Superdoei!

Geen opmerkingen: