zondag 25 april 2010

NIET moe!

Was dit het spel dat je donderdag ongespeeld weer mee naar huis hebt genomen? We hadden ook kunnen spelen ipv dat je het blogbericht had zitten schrijven. Smiecht ;) Ik heb niet zoveel met robots, maar ik ben altijd in voor een spelletje. Natuurlijk wil ik dit serieus spel met je spelen. :)
Het is weer zondagavond, mijn 'blogtime'. Ik heb/had er nu niet zoveel zin in. Maar ik zag net Paul de Leeuw een liedje van Toon Hermans zingen. Zo'n prachtig waar liedje. Is uit 1964 en nog steeds zo modern.
Toon Hermans stond deze week in het nieuws, het is al weer 10 jaar geleden dat hij is gestorven én daarom is het dit jaar Toon Hermans Jaar. Op de website zag ik dat niemand minder dan Alex Klaassen Toon vertolkt in de TOON musical. Hij zal dat ongetwijfeld geweldig doen.
Dus niets over afgelopen werkweek, niets over wat komende week gepland staat, maar alleen maar even genieten van een mooi positief inspirerend liedje van Toon.



welterusten,
Judith

Geen opmerkingen: