maandag 4 januari 2010

Ha Judith!

Gaat het een beetje met je stem! Je hebt flink lopen te tweeten en nog meer staan te kwetteren (met alle respect)... Wie nu nog niets over twitter weet op de Hogeschool Zuyd is het zelf schuld! Het lijkt me goed om op onze blog een twitterfontein te houden, waar mensen hun ideeen over ICT in het onderwijs kunnen plaatsen. wellicht met de hashtag (#ZPYdea)?

Helaas heb ik zelf niet al te veel meegekregen van de presentaties van onze Zuydcollega's. Maar de geluiden van de bezoekers waren positief. En de reacties op de fontein ook! Het blijft worstelen met de foto's en ook nu lukt het weer niet. Vreemd... Maar goed er moet nog wel wat te puzzelen zijn dit jaar ;)

Gaaf om te zien dat ook Jos Willems getwitterd heeft en ik hoop dat de rest van het CvB hem snel zal volgen... Maar dat zal wel goedkomen, want met een BlackBerry kun je ook twitteren, toch?

Heb jij nog een 'blik kunnenn werpen met/op het strategieplan'? Helaas waren ze al op toen de lichten uit gingen en wij naar buiten liepen. Dus ik hoop dat ze zich nog ergens laten blikken. Ik ben erg benieuwd hoeveel er in de strategie staat over de Digitale Leer en Werkomgeving. Niet dat dat heiligmakend is. Maar het is wel een kans. Ik ben wel blij dat we daar iets samen van kunnen gaan maken.

Vertel me nog eens iets over het 21-dingen experiment wat we wilden gaan oppakken. Ik heb nog geen duidelijk beeld wat het is en wat we hiermee gaan doen, maar zou dat graag krijgen. Zodat we ook daar iets van kunnen gaan maken.

Tot zover voor nu!

Groet Marcel

 

Geen opmerkingen: