zaterdag 27 november 2010

Hiep hiep hoera! 1 jaar DUOblog!


Een dikke proficiat aan ons!

We houden het al 1 jaar vol, Marcel. Goed hè!
Ik had niet verwacht dat jij dit ook had ontdekt. Om daar nu meteen meer dan 100 worstenbroodjes voor te maken? Is dat niet wat overdreven? :P
Deze week toen ik ons blog weer even nodig had als mijn buitenboordbrein ontdekte ik dat ik op 27 november 2009 het 1e blogbericht plaatste op ons DUOblog!
Hier moest ik gewoon aandacht aan schenken want ook kleine succesjes en prestaties moet je vieren!

Even wat statistische gegevens (met dank aan Blogger):
We hebben tot nu toe 70 berichten geplaatst (je loopt 1 op 3) en daarop 51 reacties ontvangen. Mijn streven om wekelijks te bloggen, heb ik gerealiseerd.
Bijna 2500 pageviews hebben we tot nu toe. Veel of weinig? Het maakt me niet veel uit.
Ik vind het bloggen nog steeds leuk. Daar heb ik al vaker over geblogd, dan kan je hier en hier en hier lezen.

Naast ons blog ben ik dit jaar ook nog gestart met een eigen Jujuutje's blog dat (natuurlijk!) veel aandacht had tijdens onze Amerika reis.
En dan ons intern Infonetblog ICTOPLEIN, helaas loopt dat niet zoals ik dat graag zou willen. Tijdgebrek, andere prioriteiten (moeten) stellen, het niet handige Merlin, allemaal (terechte?) excuses. Hopelijk pakken onze nieuwe collega's de draad ook op.

Bloggen is voor mij nog steeds een mooi platform om mijn eigen ervaringen en kennis te delen en te reflecteren.
Mijn hart ligt toch in dit DUOblog. Omdat je tegen elkaar aankletst /schrijft geeft het voor mij een speciaal tintje. Ik ben altijd weer verrast door de muziek in jouw blogpost. In je laatste blog had je August Rush opgenomen. Ik had je al eens met Jack over deze film horen praten.Van Jack heb ik de DVD gekregen, maar deze speelt niet af op onze (oude) installatie, hopelijk straks wel op onze nieuwe, want ik wil de film nu toch wel graag zien.

Ik sluit dit feestelijk blogbericht af met de nieuwe nummer 1 in de top 2000.
Hotel California! Toeval?
Dit album had ik als jong meisje ook in mijn kast staan. Eén van de weinige nummers waarvan ik de hele tekst kan meeblèren. Er schijnen vele tekstinterpretaties te zijn.
Eén van de oudleden gaf de volgende verklaring:
"All of us kind of drove into LA at night. Nobody was from California, and if you drive into LA at night... you can just see this glow on the horizon of lights, and the images that start running through your head of Hollywood and all the dreams that you have, and so it was kind of about that... what we started writing the song about. Coming into LA....



Goed weekend verder. Eet je niet misselijk aan de worstenbroodjes.
Dag.
Judith


2 opmerkingen:

Anoniem zei

Mag ik jullie feliciteren met dit heugelijke feit...1 jaar bloggen is al zeker 1 jaar langer dan dat ik dat doe! :-)

Gr Jeroen

Leen Liefsoens zei

Gefeliciteerd jullie tweetjes!!! Dat er nog vele jaren vol blogposts mogen volgen :-)!

Proficiatgroetjes!

PS: August Rush is geweldig!