maandag 7 februari 2011

Our hands are building education technology!

Hello Judith,

Good afternoon Judith! Weet je nog de Educause? Weet je nog USC? Weet je nog dat President Obama een week nadat wij op USC waren daar een lezing gaf? Ik vond het toen al een inspirerende omgeving. Ik denk dat de President dat ook vond. Hij gaat een apart ministerie of onderdeel van een ministerie optuigen rondom Education Technology. Het krijgte de naam ARPA-ED en zal moeten zorgen dat de USA in de toekomst flinke stappen op dit gebied gaat zetten. Kun jij je niet aansluiten als European Social Media Expert?

Leuke ontwikkelingen (zie ScienceInsider artikel) die ik zeker probeer te volgen. En wellicht dat ik er nog eens over schrijf in mijn engelstalige blog. Ja ik ga het toch proberen! Juist om de link naar dit soort ontwikkelingen vers te houden. Ben benieuwd of ik verder kom dan mijn eerste blogpost in het engels.

En zo hoop ik mijn steentje bij te dragen aan de bouw van global educational world middels technology. Zodat ik kan zeggen dat ook mijn handen een beetje hebben bijgedragen aan de bouw van de USA!




Greetz Marcel

Geen opmerkingen: