dinsdag 8 februari 2011

In de wolken

Dag Marcel,

De komende week ga ik wat energiebesparende maatregelen nemen, een beetje 'gedwongen' door de overuren van 2010. Een paar afspraken met vriendinnen, maar verder geen plannen. Een lege agenda, heerlijk! Er ligt ook nog een ongelezen Wallander. :)

Ik ben een aanhanger van Het Nieuwe Werken. De vrijheid, het vertrouwen en verantwoordelijkheid dat met zich meebrengt, bevalt me goed. Maar het betekent ook grenzen kunnen aangeven en keuzes kunnen maken. Tijdens ons ICTO-teamfunctioneringsgesprek zei jij dat je vond dat ik al beter keuzes kon maken. Ik vind het nog steeds lastig hoor, wil anderen niet teleurstellen. De bekende Ben Tiggelaar zegt dat mensen slecht in veranderen zijn en zeker als het om hun eigen gedrag gaat. Maar dat wil niet zeggen dat ik niet moet blijven proberen.

Werken in deze nieuwe mobiele tijd, het altijd bereikbaar (willen!) zijn, vergt mij veel energie. Ik ben blij met de iPone en iPad maar het is zo verdomd lastig om ze ook eens uit te schakelen.


Mijn afwezigheidsassistent neemt vanaf morgen de werkmail even over. Het Zuydaccount op de iPhone en iPad zet ik uit. Even geen Blackboard en Auteursrechten meer. ;)
Maar Twitter blijft aan, want dat is leuk! Daar krijg ik een goed gevoel van, net zoals bloggen., en dat levert weer energie op.
Ik heb nog enkele onafgemaakte blogberichten. Daar kan ik nu in alle rust aan werken. Of niet als ik geen zin heb.
Waarschijnlijk zie je me de komende tijd nog wel ergens in de cloud. :)

En anders de 21e IRL!
Groetjes
Judith

1 opmerking:

Frans zei

noPad
noPhone
Lapnot
Blackbergweg