zondag 10 oktober 2010

#Educause10

Ha reisgenoot,
Nog eventjes en dan gaan we de lucht in! Naar de Educause in Anaheim!
De jaarlijkse conferentie over hoger onderwijs en informatietechnologie.
Geweldig dat wij Zuyd mogen vertegenwoordiger.
We hebben ons voorgenomen om elke dag  via dit blog over onze ervarigen te delen en natuurlijk gaan we twitteren via @marcelschmitz en @jujuutje én yammeren! Ik heb trouwens van de Nederlandse twitteraars (zo ver ik nu weet) die ook op de Educause zijn een twitterlijstje gemaakt. Dat lijstje kan je gewoon volgen. Handig hè? :) Natuurlijk is de  #educause10 ook een optie.
Ben benieuwd of de online conferentie op Zuyd genoeg belangstelling krijgt. De Bibliotheek Zuyd zet z'n deuren er ook dit jaar weer voor open!
Nou wij hebben ons Face-to-Face programma samengesteld (wat wel veel tijd kostte door de grote keus en de supertrage website). Ik ben benieuwd of we uiteindelijk een goede keuze hebben gemaakt. Maar dat kan iedereen dan op ons blog lezen. :)
Mijn koffer zit vol. We vertrekken vroeg :S. Tussen 4u30 en 5u00 zullen we bij jullie voor rijden.
Het wordt een lange dag. Benieuwd wat ons allemaal te wachten staat daar aan de andere kant van de plas.

Slaap lekker!
Judith

1 opmerking:

Anoniem zei

he lieve collega's, ik wens jullie een hele goeie reis en ik ga jullie zeker volgen!!! groetjes, Monique