woensdag 12 januari 2011

A-Leeeee Go Balletje Go!

Zeg Judith?

Heb jij nog Lego over? Of weet je niet iemand die grote hoeveelheden Lego verkoopt voor een spotprijsje? Rianne Verheijen heeft weer een mooi 'projectvoorstel' ingeleverd. En daarvoor hebben we Lego nodig. Veel Lego!

Je weet we zijn met de NXT's bezig. Mindstorms dus! Dat is van LEGO. Nee, geen technische Lego, maar Robot Lego! Je weet wel die Lego die we in middelbare scholen inzetten, waarmee we Robotvoetballen en waarmee we promotie hebben gedaan in het GaiaPark. Die Lego!

En nu gaan we dus een flipperkast maken! Jep! Een echte flipperkast voor in de 'Vrije Werkruimte'. Ik ben benieuwd naar het resultaat! Hier alvast een voorbeeld:



Misschien met wat minder Robots, maar wel met minstens net zoveel Lego. Dus heb je nog iets voor ons? O... En wees gerust, de 'Vrije Werkruimte blijft een werkruimte! Het zal geen discotheek worden hoor!



Oke... Geen discotheek, maar leuk mag het toch best wel worden in het onderwijs, of niet...

Greetz Marcel

1 opmerking:

Judith zei

Ja natuurlijk heb ik nog legosteentjes van mijn kids, maar of ik die nu weg wil geven? Of bewaren voor de kleinkinderen? *haha* Ik zal het thuis eens bespreken.
Zoek ook eens in 2ehands winkels, ik sta altijd verbaasd wat je daar nog vinden kan voor een prikje.
Of social media inzetten om je oproep te verspreiden? Wie weet wat het oplevert?
Heel veel leer- en speelplezier voor jullie!