zondag 2 januari 2011

Imagine: Opblaaspop 2.0 met Kinect! Of toch maar gewoon WOW!

Ha Judith,

Happy New Year! Ik zal gelijk proberen om te leren van jou in 2011. Beginnende met vaker, maar korter bloggen (Yeah right, Marcel die kort van stof is zul je denken ;)) Let's Try!

Morgen (3 Januari) ga ik voor de nieuwjaarsreceptie nog werken aan de 'Vrije Werk Ruimte' (T.R.F.K.A.L.R.). Hij is nog niet helemaal af, maar dat gaat goed komen maanden. De Kinect sets zijn ook inbestelling! Eentje met XBOX, eentje zonder om aan te sluiten aan de PC. Want ik ben er nu van overtuigd dat het de best next learning tool aan het worden is.

De mensen van USC (waar we langs zijn geweest) hebben de connectie van Kinect naar World of Warcraft al gemaakt. Het filmpje kwam met kerst binnen via verschillende kanalen. Zeker als de uitleg komt kun je de potentie richting onderwijs zeker zien!



Maar helemaal overtuigd werd ik in het oudejaar doordat ik gewezen werd dat naast de Gaming industrie een andere grote industrie ook de weg naar de Kinect heeft gevonden.



Opblaaspop 2.0 is een feit! En voor mij het bewijs dat de techniek achter de Kinect de learningtool van de komende jaren wordt. Nu nog wachten op force-feedback pakken!

Binnenkort op de B.3. ruimte Kinect Development Room (of noem het 'Vrije Werk Ruimte')!

Groeten Marcel

O ja! A storm is coming Judith in 2011 it will be an Electrical Storm

1 opmerking:

Chris zei

Hé Marcel,

Misschien moeten we net zoals de sexindustrie denken. Deze lopen altijd voorop met alle technieken en vinden altijd wel weer een innovatieve invulling van diverse technieken.

Maar ik vraag me wel één ding af. Schrijf jij je blogs op basis van U2-liedjes of schrijf je tekst en zoek je voor de afsluiter een liedje of anders? :-)
Wat als je alle liedjes hebt gehad.