zondag 16 januari 2011

Tijdens skivakantie RTL kijken op een iPhone.

Guten Tag Frau Judith,

Jep ik ben weer uit mijn mini-ski-trip terug. En wat voor een heerlijke week hebben we gehad. Het begon in het begin van deze week met de opening van de Vrije Werkruimte op dinsdagavond... Althans dat dacht ik. Het was meer een "I'm Proud Of Dennis Party" dinsdagavond. Na de vele blogberichten op maandagochtend, het nu.nl bericht op maandagmiddag. Het kranteninterview dinsdag en het interview van de Coen en Sander Show, 3FM met Dennis op dinsdagavond was hij toch wel the talk van de afdeling!


En zoals Dennis zelf zegt: Eigenlijk stelt het niet zoveel voor! Hij heeft de feed die RTL openbaar maakt voor hun Uitzending gemist iPad applicatie gebruikt en daar een iPhone browser voor geschreven. Althans zo zie ik het, en zoals je weet ben ik wel van de leuke, nieuwe ideeen, maar niet van het juridische aspect. Dennis heeft laten zien hoe moderne media kan worden ingezet en dat geheel op eigen initiatief. En Dennis heeft laten zien creatief te zijn. Nou dan mag je toch trots zijn! Of niet? Jij als online auteursrechtexpert ;) zal hier toch ook een mening over hebben?

Ik hoop in ieder geval dat RTL op een goede manier de communicatie met Dennis oppakt. Hij heeft zich steeds netjes ten opzichte van hun opgesteld en ik hoop dat ze dat weten de waarderen (en belonen).

Dennis zal nog even op zoek moeten naar die tool die hem een nog grotere doorbraak oplevert. En ik ga verder op zoek naar nieuwe studenten met nieuwere initiatieven. En om dan toch nog op deze zondag even in de apres-ski achtige sfeer te blijven...


Ik bedenk me net dat als ik nu een iPhone had gehad dat ik dan RTL had kunnen kijken in Oostenrijk!

Grusse aus Posterholt,

Der Marcel

2 opmerkingen:

Chris zei
Deze reactie is verwijderd door de auteur.
Chris zei

Hé Marcel,

Wat ik persoonlijk jammer vind, is dat het CvB van een Hogeschool dat "ondernemerschap" als speerpunt heeft, niet aanbiedt om deze student te voorzien van juridische steun. of ben ik nu niet redelijk?

Misschien nog een aanvulling op het auteursrechtenverhaal van de bibliotheek, waarmee ze ook de studenten kunnen helpen.

Maar hoe dan ook, onze faculteit ICT is trots op al onze studenten, maar stiekem een beetje meer op Dennis...

groet Chris