woensdag 16 maart 2011

AR & iPad 2

Hi Marcel,

Zijn die iPads al binnen? Of wacht je nog even tot de iPad2 in Nederland verkrijgbaar is?
Ik zou even wachten als ik jou was. Kijk eens naar deze filmpjes die ik op het blog van Pierre Gorissen tegenkwam!



Zie ook zijn bijbehorende blogposts:


Op You Tube vond ik dit filmpje nog:


Ik zie mezelf nog niet zo snel zo met mijn iPad over straat lopen, maar er is dus van alles mogelijk! Ook voor het onderwijs. Benieuwd wat jou studenten en docenten gaan bedenken.

Ik vind het allemaal nog steeds hokus-pokus. Maar jij kan me dat vast wel uitleggen :)

groetjes vanaf mijn thuiswerkplek
Judith

4 opmerkingen:

Anoniem zei

En als er ipad's komen, komt er dan ook een AR.Drone? http://www.youtube.com/watch?v=2aDE5GcriHc&feature=player_detailpage

Judith zei

Hallo anoniempje ;) leuk filmpje, nog meer hokus-pokus voor mij. Maar Marcel zal dit helemaal te gek vinden!

Chris zei

De eerste bestelling is geplaatst, maar we wachten inderdaad op de ipad 2.0, omdat deze eind maart wordt gereleast. Wel hebben we problemen met de bestelling, daar de verschillende tablets (die wij in gedachte hadden) niet leverbaar zijn of nog moeten worden gereleast. Over teasen gesproken. Die leveranciers kunnen er wat van.

Chris zei

Als ik de artikelen moet lezen is eind maart waarschijnlijk niet haalbaar.

http://www.nu.nl/gadgets/2473434/apple-weerspreekt-geruchten-vertraging-ipad-2.html